2015. február 2., hétfő

7. Fejezet: Apa!

Sziasztoook!
Íme itt az új rész! KOMIKAAT KÉÉÉREEK!
És emellet boldog szülinapot a mi Hazzánknak! Imádunk téged!


2014. szeptember 27.
Holland Roden



Harry hangja keményen csattan a lány arcáról pedig egy pillanat alatt tűnik el a mosoly. Olyan ismerős nekem. Taylor...Hm...Megvan! Hiszen ez Taylor Swift! Harry exe. De mit keres ő itt? Én úgy tudom már hónapok óta nincsenek együtt.
- Ő a barátnőd? - ránt vissza a valóságba Taylor lenéző hangja - Komolyan képes voltál lecserélni engem - mutat végig magán - erre a lotyóra?! Nézz már rá, könyörgöm. Még csak szépnek sem lehet nevezni. Úgy néz ki, mint...
- Elég! - fojtja belé a szót Harry, majd karját védelmezően fonja körém. Taylor tekintete gyilkosan tapad rám, s tudom, ha szemmel ölni lehetne, én már rég nem élnék - Ő a leggyönyörűbb lány a földön! Ne haragudj Taylor, de én már meguntam a te mű testrészeidet. Mennyit is fizettél a nagyobb mellekért? 500 font? - Taylor arca vörösödni kezd a dühtől és tudtam, közel áll ahhoz a ponthoz, hogy keze Harry arcán csattanjon - Tűnj el innen és hagyj engem békén! - mondja Harry unottan, majd rávágja az ajtót a dühtől vörösödő Taylor-ra.
- Ez azért durva volt - szólalok meg - Nem kellett volna ezt mondanod neki!
- Te most komolyan őt véded?! - húzza fel hitetlenül szemöldökeit - Épp az előbb hordott le téged mindennek és te ezek után engem csesztetsz amiért megvédtem magunkat?!
- Nem csesztetlek, de lehettél volna finomabb is! Miért kellett pont a gyenge pontjába ütnöd?!
Fogalmam sincs miért védem őt. Hiszen azt sem tudom milyen is ő valójában. Emellett épp az előbb hívott engem lotyónak, erre én itt védem. De valamiért fáj hogy Hazz ennyire megbántotta őt. Hisz' finoman is közölhette volna vele a tényt, miszerint már nem szereti. Nem azt kellet volna mondania hogy " Ő a barátnőm" mikor még csak nem is igaz! Vagy rémlik valakinek hogy megkérdezett engem?! Nem hinném.
- Te nem tudod mit tett velem! - kiáltja, mire én csak megszeppenve lépek hátrébb - Kihasznált! Csak a pénzem kellett neki, miközben más pasikkal enyelgett! Egy évig rángatott engem az orromnál fogva! Érted ezt?! Egy évig! Elszakított a fiúktól is! Olyanokat mesélt be nekem róluk, amik miatt megutáltam őket! De mindemellett a legborzasztóbb mégis az, hogy ő tehet arról, hogy menedzser lettem! Mikor panaszkodtam neki, hogy fáj a torkom, csak tovább biztatott és könyörgött hogy énekeljek neki! És láss csodát! Másnapra nem tudtam többet énekelni! - kiáltja torka szakadtából, de a végére elhal a hangja. Nyilván fáj neki.
Megszeppenve nézek farkasszemet a rideg valósággal, miszerint épp most védtem ki azt a nőt, aki miatt tönkre ment életem szerelmének az élete. Miatta úszott el az álma. Miatta tört össze több millió lány szíve. És miatta tört össze Harry.
- Sajnálom - szólalok meg - Nem tudtam róla. Ha tudtam volna, eszembe sem jutott volna kivédeni őt! - motyogom, majd már fordulnék a dzsekim felé, hogy felvegyem, majd haza menjek, mikor egy kéz ránt magához, s én szembe kerülök Harry-vel.
- Ne haragudj! - leheli - Nem akartam kiabálni, csak féltem, hogy Taylor hülyeségei miatt elveszítelek! Nem haragszom rád, hisz' nem tudhattad. Kérlek, bocsáss meg nekem - súgja, s karjai szorosabban kezdik ölelni derekamat.
- Nem haragszom - ölelem át én is - Jogosan akadtál ki. Én is ezt tettem volna - mondom, majd egy puszit nyomok arcára.
- Gyere- húz vissza a nappaliba, levágja magát a kanapéra, majd mikor én is leülnék, egy laza mozdulattal ránt az ölébe, majd a nyakamat kezdi csókjaival behinteni - Megőrjít az illatod! - morogja, majd fogaival lágyan belekap a bőrömbe, mire felkuncogok, majd hajába túrok.
- Nem kéne már indulnunk? - töröm me a csendet.
- Nem! A fiúk beleegyeztek, hogy itt tölthessük az estét - mondja - Szóval, azt az időt míg itt vagyunk, kellemesen kéne eltölteni - jelenik meg arcán perverz vigyora, mire én csak a vállába ütök.
- Ácsi! Mi még mindig csak barátok vagyunk, és én nem óhajtok barátság extrákkal féle kapcsolatot létesíteni senkivel - mondom, majd mikor felállnék az öléből, ő visszaránt és szembe fordít magával, így már lovaglóülésben foglalok helyet.
- Ezen könnyen lehet változtatni - mondja - Holland Roden! Megtisztelnél azzal, hogy a barátnőm leszel? - kérdi mire én csak bólintok, az ő ajkai pedig lecsapnak az enyéimre. Nyelvét gyorsan dugja át számba, majd kezd táncba az enyémmel.
- Mit mondunk a fiúknak? - válok el tőle - Na és Paul?
- Az igazat! - vágja rá gondolkodás nélkül - Hogy hivatalosan is a barátnőm vagy, amit a következő interjún fogunk bejelenteni!


***


2014. szeptember 31.


- Üdvözlök minden kedves nézőt! - csendül fel a műsorvezető, Nina hangja - Mai vendégem a One Direction! - kiáltja, majd visszaül a neki szánt fotelbe, mi pedig felbattyogunk és a kanapéra ülünk. Zayn, Liam, Louis, Niall, én és Harry. Igen Harry. Mivel most fogjuk bejelenteni a kapcsolatunkat, itt kell lennie.
- Sziasztok fiúk és Holland!
- Szia - köszönünk mind, majd várjuk az első kérdést.
- Nos - kezdi - Úgy hallom hamarosan megkezditek a koncertezést ez igaz?
- Igen - bólint Zayn - Először csak itt Londonban, majd később más országokba is ellátogatunk, de csak is Európában.
- Igyekszünk lassítani egy kicsit, hisz' ez az egész felhajtás még nagyon új a mi kis hugicánknak - nevet Louis, mire én nevetve hajolok át Niall felett és a vállába bokszolok - Áu!
- Utána turnézni indultok majd?
- Elméletileg igen - válaszol Liam.
- Na akkor most térjünk át egy másik témára - mosolyodik el sejtelmesen Nina - Niall! Van esetleg barátnőd?
- Nem - mondja a szőkeség - Jelenleg a szinglik táborát erősítem.
- Értem. Biztos rossz lehet egyedül.
- Igazából nem - rázza meg a fejét Niall - Előbb vagy utóbb meg fogom találni azt a lányt, aki majd bearanyozza a napjaimat. Aki miatt minden reggelem tökéletes lesz. Aki elfogad majd olyannak, amilyen vagyok!
- Ejha! - bólint elismerően Nina - Bölcs szavak ezek Niall. Na és ti fiúk - néz Liam-re és Zayn-re - Nálatok minden rendben?
- Igen - bólint Zayn - Perrie-vel már nem is lehetne tökéletesebb a kapcsolatunk,
- Nálunk is ugyanez a helyzet - kezdi Liam - Dani-vel nem is lehetne erősebb a szerelmünk.
- Harry! - néz rá Nina a göndörkére. Jaj ne! Mi jövünk - Nagyon csendben vagy. Netán elcsavarta valaki a fejedet?
- Hát - túr zavartan a hajába Hazz - Van itt valaki, aki felkavart körülöttem mindent.
- Szóval, szerelmes vagy?
- Igen - most fogok elájulni - Határozottan igen - kész végem van!
- És szabad tudnunk ki ő?
- Nos. Gyönyörű, kedves, megértő. Van egy öccse, aki vele és a barátaival él. Eszméletlen hangja van és épp mellettem ül - mondja, majd egyik karját körém fonja - A barátnőm pedig Holland Roden!
- Hoppá! Na erre azért nem számítottam! Mióta vagytok együtt?
- Négy napja - felelem mosolyogva ám arcom rákvörös.
- Az még nem olyan hosszú idő, és sajna tartok attól, hogy egy hét múlva már a szakításotokon fognak csámcsogni az emberek - húzza el a száját.
Harry izmai hirtelen feszültek meg, s bevallom nekem is nagy erőfeszítésbe telt visszafogni magam. Mégis mit képzel ez a nő?! Mi jogon mond ilyet?! Egyáltalán hogy van hozzá bátorsága?!
- Szerintem viszont tovább fogják bírni mint egy hét! - vág vissza csípősen Louis - Sőt! Már előre látom amint Harry Holla előtt térdel és épp megkéri a kezét!
Nina feje vörösödni kezd, én pedig megértem, hogy mi a baja. Tetszik neki Harry! Hát persze! Hisz' kinek ne tetszene?! Minden nő akinek van egy kis esze ráhajtana. És szerintem ő is ezt tervezte, csak mi - pontosabban én - keresztül húztuk a számításait.
- Értem - nyögi ki nehezen - Nos ennyi lett volna a mai adás! További szép napot mindenkinek! - mondja, majd a kamerák leállnak, Nina pedig megindul felénk - Tönkre vágtátok a műsoromat!
- Mi vágtuk tönkre? - szakad el Harry-nél a cérna, én pedig nem vagyok hajlandó visszafogni őt - Te voltál aki arcátlanul beszólogatott nekünk, mi pedig csak megvédtük a becsületünket! Nem engedem hogy a kapcsolatom tartósságán csámcsogj! Se te, se senki más! - s ez a végszó. Harry karon ragad majd az épületből kihúzva a kocsihoz vezet. Mindannyian beszállunk, néma csöndben. Senki nem szól.
- Nyugodj meg, kérlek - simítok végig Hazz arcán hazafelé tartva - Nyugalom! Itt vagyok!
- Jól vagyok - sóhajt, majd hozzám bújik. Arcát nyakamba temeti, míg kezeit derekam köré fonja - Olyan jó hogy vagy nekem!
- Hasonló a véleményem - mosolyodom el, majd tovább simogatom kusza fürtjeit és hátát. Érzem, hogy izmai ellazulnak lágy kényeztetésemre, s ez így is marad, míg haza nem érünk. Nyűgösen kiszállunk az autóból, majd mindenki bemegy a házba. A nappalit vesszük célba, majd letelepszünk rá. Benji az ölembe ül, mire Harry felkiált:
- Hé! El onnan! Az az ÉN helyem!
- Nem - nyújtja ki rá a nyelvét Benji - Ez az én helyem volt mindig is!
- Ebben sajna neki van igaza - húzom el a számat. Harry szemei kikerekednek, majd karjait durcásan keresztbe fonja mellkasa előtt és felcaplat a szobájába - Most komolyan megsértődött?
- Úgy néz ki igen - mereng el Niall - Menj, addig én elleszek az öcsikénkel - vigyorodik el, majd már ki is kapja Benji-t a kezemből.
- Oké - motyogom, majd Harry után megyek - Bejöhetek? - nyitok be s látom hogy az ágyán fekszik és a plafont bámulja.
- Gyere!
Belépek s az ajtót becsukom magam után. Odalépek az ágyához, majd leülök. Nem szólunk semmit, csak várjuk csendben, hátha a másik belekezd. Én rá várok, ő pedig rám. Végül én töröm meg a csendet, mely már kezd idegtépő lenni.
- Miért jöttél fel? - hangom szinte csak suttogás - Ennyire zavart, hogy Benji az ölembe ült? - vonom fel a szemöldököm - Már pedig, ha velem akarsz lenni, akkor sajna el kell fogadnod, hogy ő az öcsém és neki is meg kell...
- Nincs semmi bajom Benji-vel - szakít félbe, miközben felül, így arcunk szinte egy magasságban van.
- Akkor?
- Imádom őt úgy ahogy téged. Fogalmam sincs mi ütött belém lent. Egyszerűen csak eszembe jutottak Nina szavai és féltem hogy igaza lesz - hajtja le a fejét. Közelebb ülök hozzá, majd felemelem a fejét, és kényszerítem hogy a szemembe nézzen.
- Nem fog megtörténni! Sosem hagynálak el! - mondom, majd ajkaimat övéire tapasztom. Kezeimet nyaka köré fonom, míg ő kezei a derekamon pihennek, majd hirtelen felemel és az ölébe ültet. Csókunk hevesebb és hevesebb lesz, s keze fenekemre csúszik. Halk sóhaj szökik ki ajkaim közül, mikor megmarkolja, majd ajkaival nyakamat kezdi kényeztetni.
- Kívánlak - motyogja ám a kényeztetést nem hagyja abba - Mocskosul felizgattál te nő! - morogja, majd hátradől az ágyon, így én rajta fekszem. Kezei betévednek pólóm alá, majd csupasz bőrömet kezdi el simogatni.
- Állj! - szakítom meg a csókunkat, leszállok róla, s ezzel egy időben nyitódik az ajtó.
- Holland! - ölel át sírva az öcsém - Meghalt!
- Ki? - nézek rá értetlenül.
- Apa!

2 megjegyzés:

  1. Neee.GIGI ne lehetsz ilyen szívtelen:( ez olyan igazsagtalan ,minden jol alakul es egy telefon tonkre tesz mindent!
    Többet nem telefonozok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uristen......köszönöm ezt a felvidító komit :D Irtó jól esett :D

      Törlés