2015. április 15., szerda

11. Fejezet: Majd este baby!

Sziasztok! Íme a legújabb rész, amit nem valami nagy kedvvel írtam. Kövezzetek meg, de kezd kicsit rosszul érinteni hogy egyetlen egy komi sem érkezik. Miért? Én csinálok valamit rosszul? Az építő jellegű kritikákat is elfogadom, nem kell csak jó.....Most akkor vezessem be én is azt a bizonyos "x db komi és jön a kövi rész" szokást? Igen? Mert ha ez kell akkor könnyű szívvel teszem meg....mondom kövezzetek meg ha nem értetek velem egyet, de ez van.




2014. november 29.
Harry Styles



One way or another - kezdi, mire a tömeg sikítva folytatja. Szemeimet nem vagyok képes levenni róla. Elképesztően gyönyörű, ahogy a mikrofont szorongatva ugrál, táncol, nevet s legfőképp énekel. Csodálatos. El sem tudom hinni, hogy ez a lány az enyém. Csak az enyém. Felemelő érzés tudni, hogy van egy lány akinek én vagyok a legfontosabb. Aki ugyanúgy szeret engem mint én őt. Elképesztő.
Így jobban belegondolva, nagyon hamar beletanult a szakmába. Alig két hónapja volt, hogy az összes dalt megtanulja, illetve hogy a mozgásokat is elsajátítsa. A színpadon való mozgás előtte is ment neki, de a koncertezés, stúdiózás dal írás még új neki. Apropó dal írás. Meg kell tőle kérdeznem, írt-e már dalt. Bár, feleslegesen tenné....gondolom most jön a kérdés....Miért?...hát az majd később kiderül.

- Fantasztikus voltál - húzom magamhoz a vörös hajú szépséget, s egy gyengéd csókban részesítem. Kezeimmel - amik szerinte hatalmasak - derekát karolom át, míg ő nyakamba csimpaszkodik.
- Elég legyen már - szól ránk Payne, majd a kanapéra dobja le magát.
- Ezt pont te mondod? - húzom fel szemöldökeimet, majd nem törődve senkivel, ismét megcsókolom a lányt akit szeretek. Nyelvemet sürgetően dugom át szájába, mivel kb két percet adok magunknak, amíg valaki félbe nem szakít minket. Ajkaink sürgetően mozognak egymáséin, s ekkor sejtésem beigazolódik, mivel egy kéz elragadja tőlem Holly-t.
- Hé! - kiáltok fel sértetten, míg Holly csak nevetve öleli meg Zayn-t. Kezd kicsit gyanús lenni nekem ez a srác. Amióta Perrie dobta túl sokat van Holland-dal. És ez nem igazán jó hír. Legalábbis számomra nem. De ha a fekete rossz fiú egy újjal is hozzáérne Holly-hoz....a golyói bánnák. Ezt megígérhetem!
- Nyugi nagyfiú - bújik vissza hozzám Holly - Csak a tiéd vagyok!
- Merem remélni - húzom mosolyra ajkaimat, majd egy rövidke kis csókot csenek tőle. Ujjainkat összekulcsolom, majd már indulunk is a szokásos after partira. Mármint indulnánk...
- Megállni! - áll elénk az igencsak dühös Lou - Holla irány átöltözni! - parancsolja majd eltűnik barátnőmmel együtt.

- Mikor akarod neki elmondani? - kérdezi Zayn.
- Nem most - felelem.
- Akkor mikor? - csatlakoznak a többiek is.
- Nem tudom - rázom meg fejemet, majd kimegyünk és beszállunk a fekete limuzinba.



2014. november 29
Holland Roden

Lou visszaráncigált az öltözőbe, majd a megfelelő ruhát és kiegészítőket a kezembe nyomva lökött a paraván mögé. Belepasszíroztam magam a cipőbe és a ruhába, felvettem a kiegészítőket, majd leültem Lou sminkes székébe. Azonnal neki is állt sminkem és hajam elkészítésének, majd késznek nyilvánítva a tükör elé lökött. A végeredmény ismét csodás volt!
- Köszönöm - ölelem meg drága sminkesünket, aki csak legyint, majd szabályosan kilök az ajtón. Sarkaimon immár biztosan mozogva jutok el a nekünk kirendelt limuzinig, majd beszállva a jármű el indul.
- Hűha! - füttyent elismerően Louis - Valaki ma nagyon dögös.
- Louis! - mordul rá Hazz, mire Lou csak felkapja kezeit - Iszonyat dögös vagy baby - nyalja meg ajkait, mire a többiek röhögni kezdenek.
- Ne kezd - csapok finoman karjára, ám amikor visszahúznám sajátomat, elkapja és könnyűszerrel ránt az ölébe - Hé!
- Verekszünk, verekszünk? - harapja meg fülcimpámat - Majd este baby!
Arcom pipacs vörössé válik, mire Harry jólesően felnevet. Durcásan fordítom fejemet az ablak felé. Hazz abbahagyja a nevetést majd megböki oldalamat, mire megugrok hiszen eszméletlenül csikis vagyok. Hazz tovább folytatja bökdösésemet, mire nevetve mozgolódok ölében, majd egy hirtelen ötlettől vezérelve átülök Niall ölébe. 
- Szia Holla - mosolyog rám Niall, majd átölel mert majdnem kirepültem az öléből.
- Asszony gyere csak vissza! - "fenyeget" Harry, majd mikor látja, hogy eszemben sincs megmozdulni, drasztikus módszerekhez folyamodik. Elkapja a bokámat és kiránt Niall öléből majd fél pillanat múlva már ismét az ölében foglalok helyet. Sikítva reagálok tetteire, mire a többiek drámaian sóhajtanak, majd Louis fennhangon megszólal:
- Legalább az autóban maradjatok nyugton!
- Ezt pont te mondod Lou? - kacérkodik Hazz majd beleharap a nyakamba. Felvisítok majd nevetve ütök bele a mellkasába.
Megérkeztünk a szórakozó helyre, majd egyesével kiszállunk. Harry összekulcsolja kezünket, majd együtt lépjük át a küszöböt. Odabent rengeteg táncoló embert vélek felfedezni. Az orromat elönti a cigi, alkohol és izzadság szaga. Kellemes mondhatom. Letelepszünk egy üres asztalnál, majd Louis hozza az első kört.
- Harry egy whisky, ahogy nekem is - teszi le a két poharat - Zayn és Niall két pohár sör - És végül Liam és Holla két pohár baracklé - mondja majd leül. Élvezettel kortyolok bele hűs üdítőmbe, s hagyom hogy végig folyjon nyelőcsövemen.
- Te miért nem iszol? - néz rám Zayn.
- A gyógyszerek miatt - felelem, majd eltüntetem az utolsó korty baracklevet is. Felrántom Harry-t és a táncoló tömegbe vezetem. Kezeimet nyaka köré tekerem, míg ő derekamat öleli körbe. Csípőnk együtt mozog a zene ütemére. Több számot is áttáncolunk így míg egyszer csak megfordulok egy erotikusabb számnál.  Fenekemet ágyékának nyomom, mire kezei szorosabban simulnak körém.
- Mit művelsz te nő?- súgja rekedten fülembe, majd beleharap a nyakamba. Felnyögök, kezemet hajába vezetem majd válaszolok.
- Én sem tudom - mondom majd ismét ágyékának nyomom magam. Hallom ahogy próbál elfojtani egy nyögést, kevés sikerrel. 
- Ha így folytatod ma este az ágyamban fogsz kikötni - morogja.
- Mi van ha én pont ezt akarom - csúszik ki számon, mire megáll egy pillanatra. Megragadja a kezemet, magyaráz valamit a fiúknak majd elhagyjuk a helyet. Leint egy taxit, beszállunk, bediktálja a címet majd meg sem állunk hazáig...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése